Markkinoinnin kumppani

Kuopio Wine Festival

Digitaalinen suunnittelu / Kampanjat ja lanseeraukset / Markkinoinnin automaatio / Sähköiset- ja printtijulkaisut / Viestinnän suunnittelu / Visuaalinen suunnittelu

”Rakkaudella kehittynyt” on Kuopio Wine Festivalin 20-vuotisjuhlavuoden slogan.
Samalla tunteiden palolla viinijuhlille on luotu teemavuoden mukainen ilme
ja koko tapahtumarkkinointi sisältöjä, varausjärjestelmää ja verkkosivuja myöten.

Rakkaudella kehittynyt

Juhlavuoden teema on pirskahteleva, se heijastaa hetkiä vuosien takaa 90-luvulta saakka.
Juhlavuoden väreissä voi aistia Keski-Euroopan raikkauden, Kalifornian paahteisuuden ja Chilen vuoriston ja karuuden.

Kuopio Wine Festivalille toteutettiin responsiivinen, kaksikielinen WordPress-sivusto, josta viinijuhlien kävijät näkevät esiintyjät, pääsevät tutustumaan aluekarttaan, lataamaan viinijuhlien ruoka- ja viinilistat sekä varaamaan paikan ravintolateltasta, viinituvasta tai -tastingista.

Kolme vuotta iloista yhteistyötä.