Markkinoinnin kumppani

Sanomalehti Keskisuomalainen

Digitaalinen suunnittelu / Kampanjat ja lanseeraukset / Markkinoinnin automaatio / Sähköiset- ja printtijulkaisut / Valokuvaus / Videotuotanto / Viestinnän suunnittelu / Visuaalinen suunnittelu

Suunnittelimme Keskisuomalaiselle yhdenmukaisen ja tunnistettavan markkinointiviestinnän ilmeen. Brändi-ilme on tuore ja dynaaminen, lähellä ihmisten arkea, mukana muuttuvassa maailmassa.

Uutta kulmaa

Ilme rakentuu visuaalisesti kiinnostavan ja huomiota herättävän kulman ympärille. Kulman muoto on rakentunut Keskisuomalainen-logon K-kirjaimen kulman muodosta. Mainostilat rikkova kulma symboloi Keskisuomalaisen ydinviestiä, uutta kulmaa. Keskisuomalainen tarjoaa uusia näkökulmia.

Vahvaa graafista ilmettä tukevat oivaltavat ja napakat viestit, sekä urbaani ja paikallinen kuvamaailma.