Yhteistyö Alvan kanssa käynnistyi brändiuudistuksen myötä, jolloin suunnittelimme ja toteutimme uudelle brändille lanseerauskampanjan. Alvaa mitä! – kampanja keräsi huomiota ja teki uudesta brändistä tutun ennätysajassa. Tämän jälkeen yhteistyö on syventynyt markkinoinnin kumppanuudeksi.

Strategisessa yhteistyössä olemme asiakkaan kanssa yhdessä workshop-työstentelyllä kirkastaneet markkinoinnin ydinviestejä ja tavoitteita.

Alvalle on tehty mm. brändivideo, äänilogo, valokuvausta, asiantuntija-artikkeleita, konsepteja sekä digimarkkinoinnin kokonaisuuksia.

Lämmön markkinoinnin kattokonsepti “Lämmöllä, Alva” tuo esille hiilineutraaliustavoitteen vuodelle 2030 ja siihen liittyvät teot ja kehitystyön.

Veden markkinoinnin kattokonsepti on nimeltään “Vedenpitävä tulevaisuus” ja sen tarkoitus on nostaa veden arvostusta ja ymmärrystä siitä, mitä toimiva puhdas vesi ja jätevesi vaativat.

Kampanjat ovat monikanavaisia ja pitkäkestoisia.

Lukuisat kampanjakonseptit ovat tuoneet tutuiksi sekä Alvan asiantuntijoita että tuote- ja palvelutarjontaa. Kaikki markkinointi tukee Alvan visiota olla vesi- ja energia-alan tulevaisuuden tekijä ja alan kiinnostavin yritys.

Alva Brandfilm 2021
Alvalle tuotettiin näyttävä video hiilijalanjäljen pienentämisen tavoitteista.
Lisätietoja case Alvasta
Jaakko Pernu, yksikön johtaja
040 758 8498
jaakko.pernu@kamua.fi

Tutustu Myös Muihin Töihimme