Buildercomin verkkosivu-uudistuksessa toteutui yrityksen brändi-ilmeen facelift ja samalla asiantuntijoiden roolia tuotiin paremmin esille. Rakensimme myös uudenlaista toiminnallisuutta sivuille.

Olemme tuottaneet Buildercomille erilaisia markkinointimateriaaleja ja uudistaneet asiakaslehden freesatun ilmeen mukaiseksi.

Buildercomin markkinointiviestinnän uudistamisessa haluttiin tuoda asiantuntijuutta esille uudella tavalla verkkosivuilla, kuvissa ja sisällöissä. Koko Buildercomin kuvamaailma pistettiin uusiksi ja uusissa materiaalien kuvituksissa on siirrytty teknologiasta ihmisiin.

Brändi-ilmeen uudistuksen jälkeen Buildercom on siirtynyt markkinointiviestinnässä tuomaan esille kasvollista markkinointia. Myös tekniset asiat kerrotaan selkeästi ja havainnollisesti.

Lisätietoja case Buildercomista
Jaakko Pernu, yksikön johtaja
040 758 8498
jaakko.pernu@kamua.fi

Tutustu Myös Muihin Töihimme