Brändi-ilmeessä haluttiin muistuttaa kuluttajaa keskustan värikkäästä, monipuolisesta ja sykähdyttävästä tarjonnasta. Brändin värimaailma on iloinen, keveä ja muuntautumiskykyinen. Raikkaan valkoisen pohjavärin rinnalle on tuotu murrettu maanläheinen keltainen, raikas pinkki ja ryhdikäs musta.

Brändityö startattiin osallistavilla työpajoilla, joissa keskustayrittäjät pääsivät osallistumaan luovaan prosessiin.

Jyväskylän Sydämessä -ilmeen ideassa on tunnistettavana elementtinä pelkistetty graafinen Jyväskylän kaupungin siluettikuva. Rakennukset esittävät kaupunki-ilmeen moninaisuutta ja rakennusaikakausien kirjavuutta. Kaupunkisilueteista löytyy tunnistettavia elementtejä, esimerkiksi kirkko, kaupunginteatteri, kompassi ja puisto.

Jyväskylän sydämessä slogan “Löydä se täältä” kertoo keskustan aarteista: voit löytää tuotteen, palvelun tai merkityksellisen tunteen, kun vietät aikaa perheen tai ystäviesi kanssa. Brändi-ilme, slogan ja uusi logo ovat näkyneet muun muassa lehti-ilmoituksissa, somekampanjoissa ja bussimainonnassa.

Lisätietoja case Jyväskylän Sydämessä
Jaakko Pernu, yksikön johtaja
040 758 8498
jaakko.pernu@kamua.fi

Tutustu Myös Muihin Töihimme