Teemme pörssiyhtiön strategiasta lähtevää sisäistä ja ulkoista viestintää sekä markkinointia. Kohderyhminä ovat sijoittajat, henkilöstö, liike-elämä, vaikuttajat ja mediat.

Missiomme on olla vastuullinen, innovatiivinen ja luotettava kumppani, jonka toimintaa ohjaavat konserniasiakkaamme liiketoiminnalliset ja strategiset tavoitteet.

Tuotamme vuosittain Keskisuomalainen Oyj:n vuosikertomuksen ja yritysvastuuraportin sekä toimitamme konsernin henkilöstölehteä. Viestinnän lähtökohtana on konsernistrategia ja viestintäkonsernin strategiset tavoitteet.

Olemme konsernijohdon tukena erilaisissa markkinointiviestinnän tehtävissä. Teemme myös markkinointiviestintää, fasilitoimme tilaisuuksia ja teemme strategista markkinointiviestinnän suunnittelua sekä erilaisia markkinointikampanjoita useammalle Mediatalo Keskisuomalaisen tytäryhtiöille.

Olemme olleet rakentamassa B2B-myynnin valmennusohjelmaa.

Me Kamualla vastaamme Mediatalo Keskisuomalaisen visuaalisesta brändistä ja sen kehittämisestä. Tuotamme markkinointi- ja esitysmateriaalit, valokuvauksen ja videotuotannon. Mediatalo Keskisuomalaisen mediat tavoittavat reilusti yli 2 miljoonaa lukijaa ja kuuntelijaa. Mediat ovat mukana vahvasti suomalaisten arjessa. Sen vuoksi myös Mediatalo Keskisuomalaisen visuaalisessa brändissä näkyy suomalaisten mediapäivä kuvina ja viesteinä.

Lisätietoja case Keskisuomalainen Oyj
Jaana Larsson, viestinnän strategi
0400 134 154

Tutustu Myös Muihin Töihimme