Osallistimme strategiatyöhön ja sen jalkautukseen koko Niiralan Kulman henkilöstön, lähiesimiehet, johtoryhmän ja hallituksen, ja nämä tahot osallistuivat erilaisiin kyselyihin ja työpajoihin. Näiden pohjalta rakensimme Niiralan Kulman markkinoinnin ja viestinnän suunnitelman sekä yhtiön oman strategian kehityspolkuineen yhteistyössä johtoryhmän kanssa. Menetelminä käytimme erilaisia innostavia fasilitoinnin ja yhteiskehittämisen menetelmiä.

Nikulla on mielestämme onnistuttu siinä, missä moni yritys kompastuu. Strategiaa on viety henkilöstölle riittävän käytännöllisellä tavalla. Sen vuoksi strategia ei ole jäänyt pöytälaatikkoon, vaan on onnistuneesti käytössä lähijohtamisen työkaluna.

Strategiaprosessi on lisännyt myös työntekijöiden ylpeyttä omasta yhtiöstään. Yhtiön kukoistus lähtee liikkeelle mielestämme juuri työntekijöiden asenteesta.

Uudistimme myös Niiralan Kulman brändi-ilmeen. Se on erottuva, nikulaista lämminhenkisyyttä ilmentävä ja kuvastaa Niiralan Kulman tavoitetta olla suurimman kuopiolaisen vuokrataloyhtiön lisäksi houkuttelevin vaihtoehto vuokratalon etsijälle.
Yhteistyömme on jatkunut strategisena seitsemän vuokrataloyhtiön valtakunnallisena imagokampanjana. Tässä laajuudessaan strateginen imagotyö on Suomessa ollut poikkeuksellista.

Lisätietoja case Niiralan Kulma
Tomi Riipinen, asiakkuusjohtaja
050 366 2693
tomi.riipinen@kamua.fi

Tutustu Myös Muihin Töihimme