Uuden brändin luominen alkoi workshop-työskentelyllä, jonka tavoitteena oli ytimen kirkastaminen: millainen kanavasta on tulossa, mitkä ovat sen vahvuudet ja kilpailutekijät. Tätä kautta syntyivät kanavan pääviestit.

Kanavan visuaalisesta ilmeestä haluttiin luoda ajankohtainen, erottuva ja viihdyttävä. Raikkaat värit ja ilmeikäs kuvamaailma tukevat viestejä.

Loimme kanavalle lanseerausmarkkinoinnin suunnitelman, joka toteutui monikanavaisesti sosiaalisessa mediassa ja printti-lehdissä. Lanseerauksen kautta kanava, juontajat ja ohjelmien pääsisällöt esiteltiin tuleville kuulijoille ja heitä innostettiin ja sitoutettiin mukaan jo ennen ensimmäistä lähestystä.

Brändi on mielikuvien rakentamista ja huomion herättämistä tavalla, joka tukee asiakasuskollisuutta ja myynnin kasvattamista. Lopputuloksena syntyi selkeä kokonaisuus, jossa viestit, visuaalinen ilme ja uuden kanavan sisältö kulkevat käsi kädessä.

Lisätietoja case Radio Keskisuomalaisesta
Tomi Riipinen, asiakkuusjohtaja
050 366 2693
tomi.riipinen@kamua.fi

Tutustu Myös Muihin Töihimme