Brändin toivottiin viestivän kanavan ajankohtaisuudesta ja viihdyttävyydestä. Visuaalisen brändi-ilmeen suunnittelun tavoitteena oli luoda yhtenäinen brändikokemus kaikissa kanavissa.

Lanseerausmarkkinoinnin tavoitteena oli herättää kiinnostus uuteen kanavaan jo ennen ensimmäistä lähetystä. Kampanjasta tehtiin monikavanainen sosiaaliseen mediaan sekä alueen printtilehtiin.

Savon Aallot brändi-ilme vastaa hyvin kanavan sisältöä: raikas, hyväntuulinen ja paikallinen.

Brändi lähtee palvelun ytimestä. Ensin luodaan yhteinen ymmärrys vahvuuksista ja erikoistumistekijöistä. Brändi-ilme ja markkinointi kertovat tarinan kiinnostavasti halutulle kohderyhmälle.

Lisätietoja case Savon Aalloista
Tomi Riipinen, asiakkuusjohtaja
050 366 2693
tomi.riipinen@kamua.fi

Tutustu Myös Muihin Töihimme