Buildercomin verkkosivu-uudistuksessa toteutui yrityksen brändi-ilmeen facelift ja samalla asiantuntijoiden roolia tuotiin paremmin esille. Rakensimme myös uudenlaista toiminnallisuutta sivuille.
Buildercom
Buildercom Oy on erikoistunut kiinteistöjen ylläpidon ja rakentamisen tiedonhallintaratkaisuihin.
Mitä teimme: Verkkosivut, markkinointimateriaalit, asiakaslehtiuudistus, yritysilmeen facelift, valokuvaus, videotuotanto
”Asiakkaana on jäänyt hyvä fiilis yhteistyöstä ja lopputulos on aina vastannut sovittua.”
Buildercom Oy:n markkinointikoordinaattori Iina Puikkonen

Olemme tuottaneet Buildercomille erilaisia markkinointimateriaaleja ja uudistaneet asiakaslehden freesatun ilmeen mukaiseksi.
Buildercomin markkinointiviestinnän uudistamisessa haluttiin tuoda asiantuntijuutta esille uudella tavalla verkkosivuilla, kuvissa ja sisällöissä. Koko Buildercomin kuvamaailma pistettiin uusiksi ja uusissa materiaalien kuvituksissa on siirrytty teknologiasta ihmisiin.

Brändi-ilmeen uudistuksen jälkeen Buildercom on siirtynyt markkinointiviestinnässä tuomaan esille kasvollista markkinointia. Myös tekniset asiat kerrotaan selkeästi ja havainnollisesti.

Lisätietoja case Buildercomista