Yhteistyössä olivat mukana JVA Jyväskylästä, TVT Turusta, Niiralan Kulma Kuopiosta, VAV Vantaalta ja Sivakka Oulusta. Asuntojen määrällä mitattuna kyseessä oli suurin Suomessa toteutettu valtakunnallinen vuokra-asumisen kampanja.
Meidän Elämää
Valtakunnallisen Meidän elämää -brändikampanjan tavoitteena oli nostaa esille kunnallista vuokra-asumista turvallisena, vakaana ja monipuolisena vaihtoehtona.
Mitä teimme: visuaalinen identiteetti, konseptisuunnittelu,
markkinoinnin jalkautus,
”Ensimmäisen kerran yhdistimme monen yhtiön voimat markkinoinnissa. Yhdessä saimme enemmän aikaan."


Toteutimme mm. kolme tunteisiin vetoavaa tarinallista mainoselokuvaa, joissa kerrottiin vuokra-asumisen eduista, kuten yhteisöllisyydestä, helppoudesta ja turvallisuudesta. Kampanja näkyi ja kuului televisiossa, radiossa ja sosiaalisessa mediassa ja sen tunnuksena soi sitä varten sävelletty Meidän elämää -musiikkikappale.
Kampanjassa hyödynnettiin alueita erilaisilla kanavapainotuksilla, pääkohderyhminään lapsiperheet, nuoret aikuiset ja seniorit.

Yhteismarkkinointi mahdollisti kohtuullisin kustannuksin näyttävän ja monipuolisen kampanjan.
Meidän Elämää "Kahdesta kodista yksi, kahdesta ihmisestä kolme"
Meidän Elämää kampanjan vetonaulana toimii kolmen videon sarja, joissa esitetään elämänmakuisia tarinoita vuokrataloasumisen arjesta.

Lisätietoja case Meidän Elämää