Case: Seppäistettyä markkinointiviestintää

 

Kauppakeskus Sepän markkinointiuudistus näkyy ja tuntuu – uusi rohkeampi ja leikkisämpi tyyli on lisännyt kauppakeskuksen kävijävirtaa ja myyntiä.

 

Kamuan kumppanuus Kauppakeskus Sepän kanssa alkoi vuonna 2021, kun Sepän kauppakeskusjohtaja Mikko Seppälä lähti etsimään innovatiivista ja rohkeaa markkinoinnin kumppania kauppakeskusmarkkinointia uudistamaan.

Kauppakeskus Seppä on Keski-Suomen suurin kauppakeskus ja yhteistyön tavoitteena onkin tehdä Suomen vaikuttavinta kauppakeskusmarkkinointia.

Kumppanuudessa lähdimme liikkeelle Sepän brändi-ilmeen freesauksesta, tapahtuma- ja kampanjakonseptien uudistamisesta ja erottuvan markkinointiviestinnän hiomisesta.

Markkinointitoimenpiteiden tulokset näkyvät suoraan kauppakeskuksen liikevaihdossa kasvaneena kävijävirtana ja lisääntyneenä myyntinä – ennätyksiä on tehty joka vuosi!

Lisätietoja case Kauppakeskus Seppä
Jaakko Pernu, yksikön johtaja
040 758 8498
jaakko.pernu@kamua.fi

Lisää aiheita